15 mar

Internetowe „być albo nie być” – tworzenie stron www

Jak wypromować się w sieci? Nic Prostszego. Internet jest niezwykłym środkiem ułatwiającym specjalistom od marketingu szybkie wypromowanie Ciebie w sieci. Profesjonalnie przygotowana reklama od razu przyniesie oczekiwane zyski. Ale jak się do tego zabrać?

Przede wszystkim, podstawową rzeczą jest odpowiednio przygotowana strona www. Stanie się ona Twoim znakiem rozpoznawczym i zachęci odbiorców do współpracy z Tobą…o ile zostanie przygotowana we właściwy sposób. Co to oznacza? Niezależnie od treści, jaką chcesz upowszechnić w sieci, Twoja strona internetowa powinna stanowić centrum informacji dla Twoich fanów bądź klientów.

Digitalizacja XXI wieku wymaga stworzenia strony będącej wiodącym priorytetem Twojej działalności, nie pomniejszym dodatkiem. Wnaszych czasach już prawie wszyscy ogłaszają się w sieci, dlatego musisz zrobić wszystko, by wyróżnić się spośród swoich konkurentów. Co więc brać pod uwagę przy tworzeniu strony www? Przede wszystkim podstawą jest estetyka strony i ilość treści na niej umieszczonych.

Warto mieć na uwadze, że klienci poszukują jasnych, prostych do zrozumienia i zwięzłych treści. Wszystkim zależy na szybkiej nawigacji po witrynie. Dlatego nie znajdą dość cierpliwości dla witryny z ponurą grafiką, małą, nieczytelną czcionką i mnóstwem wyskakujących reklam i zbędnych widgetów. Cofną się do wyszukiwarki i wybiorą kolejną pozycję. Nie oszukujmy się, sami tak robimy. Dlatego musisz sprawić, by już pierwszy rzut oka na Twoją stronę wskazywał na profesjonalizm.

Dobór kolorystyki, ilości informacji i charakteru witryny to podstawa sukcesu, o czym dobrze wiedzą rzetelni copywriterzy i webmasterzy. Strona powinna zaskakiwać, ale jednocześnie nie być zbyt skomplikowana – potencjalny klient, który nie będzie potrafił obsłużyć Twojej strony, najpewniej stanie się potencjalnym klientem…Twoich rywali.

Tworzenie stron internetowych